ASSALAMUALAIKUM....
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Segala puji bagi Allah, Tuhan yg mentadbir seluruh alam. Rahmat & kesejahteraan ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW semulia-mulia Rasul & juga ke atas keluarganya serta sahabat-sahabatnya sekalian...
Kesalahan dosa-dosa kecil akan terhapus dengan banyak beristighfar, tahmid, zikir dan berwuduk....

Thursday, 14 April 2011

AziM ~~ BeRnAsYid....

Putera sulung menyertai pertandingan nasyid....

Azim : Ibu... nnt ibu pergi la sek abang ye...


Ibu : Ade ape....


Azim : Abang masuk pertandingan nasyid...


Ibu : Bila?


Azim : Hari Khamis ni... 


Ibu : Kan ibu kerja..


Azim : Emm.... tak pe la... kalau ibu tak boleh g...


Sedih lak rasa
bila dengar anak cakap gitu....
terharu pun ade..

Mujur la rezeki anak tu ada....
nak dijadikan cerita,
masa kump. Azim buat persembahan....
Ibu dah free...(habis kelas)
dapatlah ibu pergi tengok persembahan Azim tu...
dan
dapatlah ambil beberapa keping gambar...



gambar ni
 ketika persembahan lagu pertama...



yang ni pulak
semasa mendendangkan lagu yg ke-2




ni....
semasa mengambil hadiah..
dapat la tempat kedua...
(naib johan)




gambar kenangan
bersama kawan - kawan
bersama hadiah masing - masing





ni la AZIM...
puas hati... gembira... lega....
itu yang diluahkan...
ibu hanya mendengar...
kata2 itu

~~~ucapan tahniah dari ibu~~~




bersama angah
adik Azim yang ke - 2
ibu terlupa nk bergambar 
tuk buat kenangan 
excited sgt ambil gmbr ank...


Oleh,

6 comments:

BaiTiL a'tiQa said...

Wah....
Tahniah ajim...
Smart la...

D-yana7879 said...

tq akak....

Pish said...

SWEET GILE! akak cikgu ke? nk nanges lak bce entry nh :')

D-yana7879 said...

ha..ah akak cikgu...
tq krn sudi bc entry nih..
ank akak n akak x bersekolh di sek yg sama...

syairahmohdanuar said...

alaa..sy pon tersentuh jugak bila azim kata 'takpelah kalau ibu tak dapat pergi'.hihi

D-yana7879 said...

mcm tu lah bila dh jadi seorg ibu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...