ASSALAMUALAIKUM....
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Segala puji bagi Allah, Tuhan yg mentadbir seluruh alam. Rahmat & kesejahteraan ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW semulia-mulia Rasul & juga ke atas keluarganya serta sahabat-sahabatnya sekalian...
Kesalahan dosa-dosa kecil akan terhapus dengan banyak beristighfar, tahmid, zikir dan berwuduk....

Friday, 1 April 2011

AtTeNd a CoUrSe @ KB



Saje nak citer2 
kisah 3 hari 2 malam 
sepanjang berada di Kota Bharu Kelantan.


Best jugak
dah lama x naik bas
dalam masa yg sama 
hujan turun x henti-henti
macam nak banjir pulak
ingatkan kursus tu ditunda lagi..



naik bas ni lah.....


Lebih kurang kul 2 ptg
semua peserta pun sampai kat KB
bas merewang - rewang cari hotel
kami semua ditempatkan di
CHANTIQUE VILLA 
Kelantan Trade Centre
best jugaklah hotel ni...


Macam biasa la... dapat roomate...
sape lagi... kalau bukan Kak Za 
Kak Za yang cun tu... hehe...



Ni lah Kak Za.... my roomate..


Bermulalh kisah dan tujuan
kami datang ke sini
biasala buat kerja - kerja amal
 semakan buku teks kegunaan tahun 2012
bukannye selalu...
setahun sekali...



SPBT   course 

Banyak jugak kerja 
semuanya perlu disiapkan
masa hanya 3 hr 2 mlm je


itu tak tolak lagi
waktu2 nk pergi merewang
kat bandar KB 
ke KB Mall, ke Wakaf Che Yeh
maklumlh baru lepas gaji...
hahhhaaaahhaaa....


Inilah group kerja Dungun
masing2 tgh sibuk metelaah data
nak juling rasa mata
duk ngadap kitab tebal n laptop..


warga kerja SPBT Dungun

Tapi,
masih sempat lagi posing..
buat kenangan..

Sesekali,
rasa sedih gak
bila teringatkn 'Kak Moh'
yg x dpt hadir
ank dia kene dmm campak


Rasanya
ini saja lah yg dpt diceritakan
pe pe pun,
.....ENJOY.....



luah rasa.....

2 comments:

BaiTiL a'tiQa said...

Patut lama x updet....
hee...
akhirnya...
p jgk kursus 2....
hee...

"Rindu ajai, ajim & angah"

D-yana7879 said...

Kene g jugak... w/pun hujan lebat mcm nk banjir....
ajim, angah n ajai selalu sebut2 pasal kakak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...