ASSALAMUALAIKUM....
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Segala puji bagi Allah, Tuhan yg mentadbir seluruh alam. Rahmat & kesejahteraan ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW semulia-mulia Rasul & juga ke atas keluarganya serta sahabat-sahabatnya sekalian...
Kesalahan dosa-dosa kecil akan terhapus dengan banyak beristighfar, tahmid, zikir dan berwuduk....

Sunday, 15 May 2011

HoLiDaY...... 2011 ~ JaKaRtA & BaNdUnG...

Jalan - jalan ngan family...
tahun ni ke Jakarta n Bandung...
hampir semua keluarga pergi..



naik pe lagi
tu... ha.. tu... yg terbang tu...


ni masa kat airport
tunggu masa nk terbang... hihi...


dlm flight
with husben
ank2 nk duduk ngan geng diorg...
so mak bapak...
senang lenang la....


ni angah dan ainul..
angah kepenatan.. sampai tertidur...


ni lak...
 kak mira n azim..
amboiii.... bahagianyee...


comotnye.....
kusyuk sgt la tu... makan
  tengah lapar


ramai-ramai
antara ahli keluarga yg pergi


anak2 
kat sana la....
kami kesana lebih kurang 4 hari je..
macam2 kenangan ada
semuanya tetap dlm ingatan..
bye...bye...
Jakarta n Bandung
ada masa kami dtg lagi....

oleh,

6 comments:

cantekk said...

amboi syoknye bjalan..borong ape kat sana?

D-yana7879 said...

xde la borong ape sgt.... cuma belanja sikit2 je..

BaiTiL a'tiQa said...

Fuhhh...
Jalan2, bawak balik apa?

D-yana7879 said...

baitil: ada henbeg maksu bwk balik utk akak. tp xtau la akak bknan ke x...
klu x kenan, msu ambik balik... hahahaaaa....

BaiTiL a'tiQa said...

Maksu... Kalau maksu kasi... mesti suka punye...

Haip!!!
Nak kasi akak, mane blh ambik balik...
t buruk siku...
Hee...
Teringat2 dengan ajai...

(^-^)

D-yana7879 said...

hihihi.... nnt cuti ni kita jumpe yee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...