ASSALAMUALAIKUM....
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Segala puji bagi Allah, Tuhan yg mentadbir seluruh alam. Rahmat & kesejahteraan ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW semulia-mulia Rasul & juga ke atas keluarganya serta sahabat-sahabatnya sekalian...
Kesalahan dosa-dosa kecil akan terhapus dengan banyak beristighfar, tahmid, zikir dan berwuduk....

Friday, 25 March 2011

PaReNts... CiKgu...DisCuSsss....



Setiap pagi, sume murid n cikgu kene ngaji dulu... apabila dah selesai ngaji baru la boleh belajar. Rasanya, Terengganu merupakan negeri pertama yang mengadakan program spt. ni.... Xtvt ni patut dicontohi. Agama dan pelajaran selari.....


pepagi ngaji dulu ngan murid2..



HARI PELAPORAN

Guru, ibubapa dan murid berbincang...


Hahaha..... kelakarnye bila tengok muka sume murid2.... pucat lesi...
bukan ape, dah kecut perut la tu...
takut cikgu2 mengadu masalah diorang kat ibu atau bapa yang datang...
Jangan risau, cikgu kelas ni sume baik2....
kalau ngadu pun, hal hal yang betul je...
Bukan apa, cikgu2 buat cam ni demi utk kebaikan korang juga.. hihi...

Alhamdulillah... syukur... majlis berjalan dgn lancar spt. yang telah dirancang.
dimimpikan oleh,

1 comment:

BaiTiL a'tiQa said...

Salam...
Cutenye cikgu...
hee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...